Tuesday, February 22, 2011

seksa BATIN & JIWA


 ADEHHHHHHHHHHH!!!!!
minggu nih, minggu tenat and next week plak nazak!! Itu jer dpt aku gmbarkn bila aku tgk DEADLINE list akuu~ SERIYESSSS!! aku ke-tension-an. Minggu nie gak, aku kena siapkan 1st draft research paper. Udah ler aku xsiap method lagi~ adooooii~ tulun2!!!
ok tak deadlines byk nie? atau leh tambah lagiii????
arrrgggghhhhhhhhhh!
mmg BESH study nie, dpt jumpa kwn2, explore cool stuff/ machine, jumpa superb prof, tp, bila bab assignments nie, aku lemah tenaga batin dn jiwa~ mcm nk tercabut tunjang saraf otak aku~ tension nie, mmbuatkan aku gatal tngn dn pnjang kaki nk gi shopping~ release tension kataknnn~ 
aku tgh pkir satu benda! STUDENTS TAK SUKA ASSIGNMENT! lps ni aku akn blik university dn mengajar budak2 besar , aku perlu pkir mcm mn nk settle benda neh~ aku tak pecaya exam as the only indicator to reflect student’s competency, so nk wt mcm mn??
Tp kan, lepas dh abez study nie, mesti aku rindukan bebanan kerja/ assignment/ journal/ etc.. mesti aku rindu nk gadoh2 dgn supervisor, nk kutuk2 paper etc. mcm mn nehhhh??????
~bila katek berkata-kata~
“selagi leh study, study la.  compom korg akn miss zman2 study bila dh abez nnti” 

5 comments:

ainkinz said...

pizannnn..
esaiment buat saya nervoussssss..

(TT)

Unknown said...

ainor, sy tak neves nk wt assignment~ sy sgt nebes bila nk hntr dn dpt balik~ tensionnnnnnn!!

Kampung Girls said...

hehehe... saya lihat org yg byk pengalaman pon bleh neves lgikan saya yg setahun jagung kt alam kampus ni...

haru biru gak wat asgmen ni.. so saya kne blaja dgn e.hafiz la.. (sifu asgmen) hehehe...

Gorgeousiti Collections said...

saraf tunjang otak or tunjang saraf otak??..heeeee...=) gudluck abg hafiz!!..^_^

Unknown said...

akmr:: soliiiiiiii~ BM dh tunggang terbalik.. awk bukan org pertama yang komplennn~ dh ramai complennnnnnnnnn~ huuuuuu!