Monday, April 25, 2011

Last minute!!

Aku ingat bila dh abez study, then dh mula mengajar, perangai aku yg suka wt keja last minute neh berubah lahh~ kalu tak byk, sikit pown jadilah!! tpi tekaan dn harapan aku meleset sama skali!! HAMPEHHH & xbley blahhhh!! (aku kutuk diri sendri~) last three weeks, my supervisor assigned me an article paper to be published in department research bulletin. aku ada 3 minggu nk crik bahan etc.. tp aki tak buat~

mahunyer xbuat, asyik bershopping dn kuar jenjalan memanjang.. (tp hasil shopping tu beshhh weiii >>suara hati nk sedapkan hati<<<). end up, aku tulis paper aku night before submission.. huuu~ reference ada 26 sj.. huuu~ aku sgt yakin, article neh PASTI AKAN KENA REJECT!!!! so, meanwhile waiting for the expected result of rejection, better aku crik bahan lagi... (tp stil layan FB dn blog!!)

ini lah kerja last minute aku!! end-up with 5 books + 21 online articles as reference = 12 pages article. kualiti?? esok kita tau bila kena reject!!!!!! esok baru lah nk wt muka bersalah masuk ke library pinjam2 buku.. mmbaca separuh gila.. hambek ko HAFIZ!!! 
aku heran lah, mcm mn bebudak leh study on time.. huuuuu~ aku?? hampeh dn hampeh!! ada ubat tak jual kt kedai atau kt shopping complexs (heee~ nk jugak kannnn ber-shop-ping)..kalu ada, aku akn segera ke sana mencari penawar!!

~bila katek berkata-kata~
"bukan senang nak senang, tapi sangat senang nk susah, susah senang kor rasa ler"

7 comments:

DanieL AdiE said...

Hahah...ade la penawar..

nak x?

Nur Insyirah said...

Hahaha apalagi?? keluarkan bakat menggoreng anda abg hafiz!!! chaiiyookk!

Unknown said...

daniel:: apa penawarnyer?? nk sgt!!!!

Unknown said...

syira:: huuuu~ neh tak leh nk goreng2 lagi~ huuuu~

AimanAriffin said...

I think procrastination lies in every soul in this world. its just a matter of how strong you fight against it. haha. At least you know you're at fault and why kan.

bestnye shopping! sumpah jeles!

Unknown said...

alahaiiii aimaaaannn~ mcm lew you tak shopping kt auzie.. sumpah semua org kt kedai kenal u~ haaa~

Ema Minami said...

wahhh...owhsemm sungguhh headerr yg comel tuh...hakhak..haip2....jgn malas2..nnti kan suh mamu hekarl cubit2 nnti..eh eh eh..ada kaitan keww..kui3...