Wednesday, February 16, 2011

YA ALLAH, pertemukan kami~

Entry ni khas untuk some1 yang sgt2 aku rindu tym aku jadi CIKGU.. kmi bertiga~ sgt rapat. sgt2 rapat. org semua tahu mcm mn hubungan kami bertiga.. dia lah insan yang mendorong aku untuk wt TESL. senang susah kmi sama2. suddenly, aku ilang mcm tu jer. 10 tahun aku meninggalkn mereka berdua tanpa sebarang khabar.. tp tidak bermakna aku lupa kn mereka. tidak pernah sedetik di hati aku untuk melupakan mreka berdua nie.. insan, sahabat, kawan yang telah menyedarkan aku~ jauh di sudut hati aku, aku menangis teringtkn mrk~

aku tak pernah berhenti mengikuti perkmbng mrk.. mcm2 cara aku usahakan~ sebab aku sayangkan mereka~ Ya Allah, dgn rasa rendah diri dn penuh keinsafan, pertemukan kami bertiga~

~bila katek berkata-kata~
"when walk ahead, dont frget to stop, and turn, 
then, continue ur journey"

10 comments:

Fanzi Ruji said...

don't worry. u'll meet them. =)

Anonymous said...

dear ~,

the first thing that i'm gonna do if i see u...is kill u! hehehehe


jupa

Anonymous said...

dear ~,

debab kata; "balik la sini...boleh ronda2"



jupa

Unknown said...

semoga aura persahabatan tu akan menemukan korang kembali...

Unknown said...

fan:: i wish i could meet them~ definitely, i'll find them. cant stand anymore~
..

anon~
pls dont kill me~ if you wnna to kill me, lets me hug u and debab 1st~ then, jadi hantu.. cekik both of youuu~ haaaa~

debab~
thanks!! i will, someday (not sure when).. nak naik "ambulan", xnak naik cik city~ haaaaaa~ bley ker anonn~~~??

Unknown said...

e.d.y:: aura persahabatan yang lebih 10 tahun berstatus MIA. huuuu~ teringat lagu "Teman Sejati" huuuuuuuuu~

Anonymous said...

~,

u have been missing for 10 years, then banyak canteeekkk mau cekik both of us...do not underestimate the power of debab...

haha the beloved ambulan is now with someone in kodiang too...now, u have two choices...either anon's cik city or debab's ferio.....LOL



jupa

Unknown said...

hey anon~
no more anon~ laaa~ sign in~ haaa~
i cn imagine how strong debab now.. dh sesuai sgt dgn nama~ haaaaa~ but i wish i could naik ambulan. since i totally confeden dgn kelasakn dia~ haaa~

Anonymous said...

lol

hahah the-joyride-ambulan....

debab is just like his normal self...

mr.syazwan said...

insyALLAH akan dipertemukan suatu hari nanti...

=_=