Tuesday, March 1, 2011

APPLE oh apple

winter dh smpei ke penghujungnyer~ aku sgt suke sbb xder salji yang akn penin' kapla aku~ aku xsuka sejukkkkkk!! nk nek basikal pun susah~ dn paling xleh blahh, aku penah tersungkur KADABOOOBBB EMPAT  kali di tmpt sy sama!!!  ermmm~ nk salahkn sape erk?? slji atau aku yg ngokNgek??! jnji xde org nmpk tym aku tersungkur tuu~ kalu takkk, sgt lahhhhh kemaluannnn!!

hr ni, aku dpt brita baik drp ladang epol~ mmg terbaek dari ladang lahhhh~ aku sgt suka!! dgr crita epol nk kasi buah baru! katernye utk research, tp dia kata dia akn rplace yg sedia ada. apa2 pun, aku terima tnpa BANTAHAN!! so, terjimatlah duit aku sikitt~ aku dh mula budget2 neeeehhhh nk jenjalan!!! dn aku sian gak tgk outlet tu kosong tnpa urang2~ klu ler btol dgn perkabaran ini, dpt ler aku rasa epal klabu lepas nie~ mcm dh xbesh makan epol putehh.. trima kasih epal yg terbaik daripada ldang..

harap2 epol puteh ni btul2 bertukar jadi epol klabu next monnnthhhhh! kalu ladang epol nk kasi apa2 lagi, aku terima jer. "AKU TERIMA"
thanks pakcik epol!!

~bila katek berkata-kata~
"jangn slalu mintak2, tunggu jer apa yng korang nk dpt"

6 comments:

tyco9 said...

epel kelabu sedap ckit..heheheh..soh pakcik ladang tu letak full spec..hahah

Unknown said...

tyco9:: hee~ epol puteh nie pown org kasi.. sebb tu ler xleh demand2.. huu~ harapkn belas kasihan Northwestern yg baik ati jer~ haa~ dia org ckp next month bru kmi dpt~ tunggu jer laa~

DanieL AdiE said...

Stuju dgn kate2 encik katek..tgu sahaj rezeki yg mendatg...usah ditagih n dirayu...insyaAllah.Allah itu maha Adil...

jab2..nak bygkan encik katek jatuh..hahah..klakar..

Ema Minami said...

<---sy ada ciku jek..apel xmmpu..sob3

Unknown said...

midoro:: wow!! hebat la cikuuu~ nk jugakkk~ ktmn nk crik erk?? :p

Ema Minami said...

midoro?? haha..*pitam

cari kat pasar mlm or pasar lambak..can? ekekkee