Tuesday, May 10, 2011

-the-end-

i guess, this is the end of a particular HOPE! cnt wait for miracle any longer. sllu mcm tu kan? setiap kali aku berharap, mesti xakn dpt.. yer lah, kena sedar diri!!! yg aku neh tak cukup bagus untuk itu!! dh xder apa lagi dh.. dn xpayah nk berangan lagii!! cukup2 lah hafiz!!! kalu dh kena rejct tuu~ buat cara kena reject~ impian kor terlalu tinggi melangit!! nk kan bulan bintang, tp kor???? HAMPEHHHH!!
snap gmbar pun sedih gakk~ senada seirama dgn mood aku~
bila aku kenangkan balik... sgt sakit dn pedihhh rasanya.. dh berbulan2 bulan lamanya aku berharap~ mengkaji dan berusaha sehabis baikk~ tp apakn daya, decision has been made - NO!! so, kena lah belajar trima "NO"!! DITOLAKKKK!!

~bila katek berkata-kata~
"langit tak slalunyer cerah"

5 comments:

AimanAriffin said...

sometimes when you already out ur time and effort into it and it still doesnt work for you then it means that u should take one step back or maybe push urself more.

but what ever is it always remember, in Islam, jangan tangisi apa yg bukan milikmu

Fanzi Ruji said...

Sabar. U'll get there someday. =)

ieka said...

post ni mcm kecewa putus cinta.. tp sebalik nya.. mcm x.. tah.. complicated gak ni..

Unknown said...

aiman:: thnks alot.. ur words made me calm~

Unknown said...

fanzi:::: smday.. wish me luck then~
..
ieka:: yer ker?? apa pendapat awk??